venres, 9 de marzo de 2018

CAIXA SORPRESA NA AULA DE 3 ANOS!!!


     Na aula de 3 anos apareceu unha caixa grande e pesada, de cor marrón, que non sabíamos ni quen a puxera alí nin o que contiña. Menuda sorpresa levamos!!! Unha emoción que non podíamos contenernos por saber que era!!!

     Despois de facer a asamblea, tratamos de adiviñar o que había dentro pero os nervos apoderábanse de nós e, por iso, a mestra decidiu abrila e o que había eran...

MOITOS PUZZLES!!!!



     Non podíamos elexir cal de todos era o máis bonito e pronto queríamos xogar con eles pero tiñamos que tranquilizarnos porque non había para todos, así que, entre todos (coa axuda da profe, claro) chegamos ós seguintes acordos:

1º.- PARELLAS: como non había para todos e, en cada caixa, viñan dous puzzles, era mellor facelos por parellas.

2.- O ESPAZO: é importante que, onde vaiamos a facer o puzzle, estea limpo (sen restos de agua nin de comida) e sen obxetos que nos quiten espacio e nos molesten.

3º.- SEPARAR: como dixemos que había dous puzzles, o primeiro que ten que facer cada parella é separar as pezas de ambos puzzles. Para iso, hai que fixarse no revés das pezas (así que repartimos as pezas dun dos puzzles e, de forma ordeada e por turno, foron colocándoas na parte da caixa correspondente)



4.- ORDE: cando estean as pezas separadas, cada un debe deixar espacio ó compañeio/a da parella para que poida facer o puzzle. Deben lembrar darlle a volta ás pezas que ten cada un para poder elexir a que precisa e, moi importante, como somos moitos, as pezas deben estar dentro da súa parte da caixa mentres non se utilizan para evitar que caian ó chan, se perdan ou se mesturen noutro puzzle.



5.- COUSAS IMPORTANTES A TER EN CONTA:

     - É aconsellable comezar pola cara dunha personaxe da imaxe do puzzle.
     - Debemos estar concentrados e sen berrar, para non molestar ós demáis.
     - Debemos prestar atención ás pezas e á imaxe que queremos construir ou crear.
     - Hai que tratar de estar relaxados, sen movernos moito para non molestar nin que se non movan 
        as pezas xa unidas do puzzle.
     - Debemos axudar á parella se se bloquea con algunha peza pero NON facerlle o puzzle porque 
        temos que animalo a que se esforce por pensar e observar.




     A verdade é que foi un marabilloso agasallo para a aula cos que eles desfrutaron moitísimo. Pasárono xenial e é un recurso no que se traballa a concentración, a coordinación óculo-manual, a tranquilidade e o compañerismo. De vez en cando, repetiremos esta sesión de puzzles pero, muestres tanto, xa forman parte do recuncho de pensar. 

     Se queredes ver máis fotos desta xornada, poderes PINCHAR NA IMAXE DA ABAIXO.




Ningún comentario:

Publicar un comentario