O primeiro que fixemos, para facer memoria, foi coñecer os distintos símbolos de cada unha das teclas do robot e vivenciar co corpo os distintos movementos: para adiante, para atrás, cara á dereita, cara á esquerda. A profe ensinábanos distintas tarxetas e nós debíamos movernos en función do que aparecía nela.
Tamén manipulamos libremente ó robot, simplemente para ver cómo se movía, en función das teclas que preméramos.
Calculamos cantos pasos debía dar o robot para chegar ata un compañeiro, e go!! que é a tecla verde que significa AVANZA! ou en marcha!!
Noutra sesión, marcábamos camiños con pezas de construcción e o debíamos programar o robot para seguir ese percorrido e ir arrastrándoas todas.
Tamén marcamos percorridos dun lugar ao outro, programando a bee-bot para seguilos, neste caso tendas que pode haber na cidade e no pobo.
Tamén o utilizamos coas letras, para buscar as iniciais dos nosos nomes, para emparellar palabras....
De maneira lúdica traballamos aspectos relacionados coa lateralidade, orientación espacial, as estimacións e inferencias, a expresión oral, a cooperación, a atención, a espera do turno, así como conceptos matemáticos, de lectoescritura, e todo tipo de aspectos curriculares, que dun xeito sinxelo se adaptan a esta dinámica de traballo.
Vos seguiremos contando!
Ningún comentario:
Publicar un comentario