Páxinas

mércores, 18 de abril de 2018

Traballando A FRAGA- Infantil 4 anos


Nestas semanas pasadas, estivemos traballando nunha experiencia relacionada coa fraga e os montes, xa que participaríamos na actividade Intercentros de TROTACONTOS, cun conto viaxeiro que se titula "Asubíos da Fraga".

Na aula, falamos e fixemos unha choiva de ideas e así entre todos recabar información sobre os elementos das fragas e os montes (bolboretas, abellas, vermes, culebras e serpes, lobos, zorros, xabaríns, paxaros de todo tipo, moscas, saltóns, rás, caracois, pedras, terra, árbores, arbustos, flores.....). Tamén representamos os asubíos que pensamos se escoitan nunha fraga, a maioría os sonidos dos animais, pero tamén algúns outros.
Vimos fotografías e imaxes de bosques e fragas.

E dramatizamos algúns de estes elementos, individualmente, en gran grupo e tamén por equipos.
Cada equipo representou unha fraga, decidindo qué representaría cada quen.



Uns  facían  de árbores, outros
de animais de todo
tipo, outros de pontes,
ata de pedras.









Todos xuntos representamos as fraga, con animais, árbores, pedras,  pontes....




E todos xuntos tamén, representamos árbores, e as súas ponlas, que co vento  se abanean dun lado ó outro.








Un compañeiro que facía de vento, pasaba soprando entre as árbores e facía que se moveran.


Noutra sesión, por equipos, representamos  unha  fraga con distintas pezas do recanto de construccións (tacos de madeira, rolos de papel, pinzas,  tapóns de distintos tamaños e cores...).




Noutra sesión, seguindo a estructura cooperativa do folio xiratorio, debuxamos unha fraga.




Creamos entre todos unha poesía que falaba dos animais da fraga (a podedes ler na seguinte fotografía).
Impresas as fotos das composicións con pezas, a profe fixo unha montaxe mezclando debuxos de todos nós con partes desta composición, e nela escribimos entre todos os versos que creamos para formar unha poesía sobre a fraga, e esta montaxe final sería a que presentaríamos para o "Conto viaxeiro" entre escolas.



Para a aula fixemos outra montaxe, tamén coa poesía e nun dos recantos propostos, de témpera, debuxamos e demos cor a unha fraga.  Cando secaron os cadros, neles pegamos animais que debuxamos.
   


 
Se queredes ver cómo quedaron os nosos cadros da fraga, pinchade na seguinte fotografía.

https://www.recursoseducativos.net/software/revistas/index.php?alto=100&revista=AFRAGA

 Seguiremos traballando en torno ás árbores e a natureza, vos iremos contando!











Ningún comentario:

Publicar un comentario